(Mesti Baca!) Iktibar Kepada Mereka Yang Sedang Hangat Bercouple

Jadikan situasi ini sebagai iktibar kepada mereka yang sedang hangat bercouple. Ketahuilah bahawa bercouple adalah jalan menghampiri zina dan ianya mampu untuk berzina. Oleh itu halalkan (Nikah) segera perhubungan anda itu.

Wanita 1 : Betul U sayang I ??

Lelaki : Ye sayang, I tak tipu.

Wanita 1 : U nie, jangan laa pegang2 I..

Lelaki: I pegang sikit je sayang..

Wanita 1 : Tak nak laa.. Kalau terlanjur macam mana?

Lelaki : Kita kahwin laa.. I jumpa keluarga u..

Wanita 1 : Betul? U nak kahwin dengan I?

Lelaki : Betul sayang.. Sumpah.. U diam je. Jangan cakap apa-apa. I pegang sikit je. Boleh ye sayang??

**********************

Setahun selepas itu…

Wanita 1 : Sampai hati..U tipu I.. Dulu u kata nak nak kahwin dengan I. Tapi bila U dah dapat. U nak kahwin dengan perempuan lain..

Lelaki : I lelaki, U ingat I nak kahwin dengan perempuan yang senang-senang I boleh dapat? I nak perempuan yang suci.. Bukan macam u, yang senang-senang bagi tubuh pada lelaki yang bukan bergelar suami. U ingat I bodoh nak kahwin dengan U?

Wanita 1 : Sampai hati u cakap macam tu, dulu.. Masa u nak, macam-macam janji manis u bagi. Tapi sekarang u salahkan I?

Lelaki : I lelaki.. I cuma nak uji u je.. Tapi dah u bagi,I ambil laa. .

Wanita 1 : U memang lelaki tak guna.. I menyesal kenal dengan U..

Lelaki : U menyesal? Tapi I puas.. Jangan lupa datang kenduri I nanti.

Wanita 1 : U akan dapat balasannya nanti . .

**********************

Lelaki tersebut kemudiannya mendapat jodoh wanita yang diimpikannya. MALAM PERTAMA LELAKI DAN WANITA YANG BARU DINIKAHINYA.

Lelaki : Sayang… I love u so much..

Wanita 2 : Me too sayang..

Lelaki : I bertuah kahwin dengan u.

Wanita 2 : I pun, sayang.. I ada something nak beritahu kat u..

Lelaki : Apa dia sayang?

Wanita 2 : Sebenarnya.. U bukan lelaki pertama yang tidur dengan I.. I pernah tidur dengan semua teman lelaki I.. Untuk suka-suka je.. Cari kepuasan sebelum kahwin.. Tapi bila nak kahwin,I cari lelaki baik macam U untuk jadi suami I.. U tak kisahkan?

Lelaki: WHAT?????????????????? (terkejut)

Allah S.W.T berfirman: “Perempuan yang jahat untuk lelaki yang jahat dan lelaki yang jahat untuk perempuan yang jahat, perempuan yang baik untuk lelaki yang baik dan lelaki yang baik untuk perempuan yang baik.”(An-Nur’:26).

Kredit kepada syahirul.com

Gambar:  cchiao

Google Eat this!

  • novel hangat
  • cerita hangat
  • malam pertama dengan teman lelaki

9 thoughts on “(Mesti Baca!) Iktibar Kepada Mereka Yang Sedang Hangat Bercouple”

  1. yuraidah apeng

    sye kat snie nk bg pndpt..btul ka llaki 2 da yg stia sgt gn kta…tp sye x phm knp llaki cma mw prmenkn perasaan wnita jak….

  2. は私にフィードバックのすべてを読む時間がかかりましたが、私は実際に記事を追加しました。それは私にとって非常に有用であることが証明されたと私はここのすべてのコメンターに確信しています!その常に良いあなたは、単に通知し、それに加えて従事することができないときに!イム正のあなたがこの記事をペニング喜びを持っていました。とにかく、私の言語で、このような多くの十分な供給がアレント。

  3. それがある知識豊富な男性この中の女性 発見発見 に不可能トピックを、それにもかかわらず、議論している|そうであっても}あなたのような音、あなたがしているもの{知っていますか! インターネットサイトと選択したアラート私についての最新の応答|過去インターネットウェブにコメントを残し内の内部の私は

  4. tu la suka sangat nak permainkan hati dan perasaan perempuan.Jgn lupa kwn2! selagi mana wanita yang pernah disentuh oleh lelaki masih berada dimuka bumi Allah selagi itu lelaki tersebut menanggung dosa wanita tersebut kerana perbuatan itu hanya suami saja yang boleh melalukannya.Bayangkan kalau dah banyak wanita yang telah disentuh maruahnya oleh seorang lelaki!! tak ke bnyak yg perlu dia tanggung.
    Kita sebagai perempuan ni pun kene la jaga diri and persiapkan diri dengan ilmu agama sebagai perisai kepada kemaksiatan.Jangan asyik nak salahkan kaum adam je..Okey la take care semua hawa sayang kaum2 hawa 🙂

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *