Cinta Saya Cuma Dipermainkan Olehnya

Hai kak.. Saya nak kongsi sesuatu dan nak tanya pendapat akak..sekarang ni saya tengah menjalinkan hubungan cinta dengan mr a..kami dah dekat setahun bercinta..umur saya 19 tahun dan dia pula 2tahun lagi muda dari saya..kadang2 saya tak percaya apa yang saya alami..dia lebih matang berbanding saya..tapi dalam perhubungan kami..kami jarang berhubung..kadang saya keliru dengan sikap …

Cinta Saya Cuma Dipermainkan Olehnya Read More »

{Pengakuan eksklusif seorang suami} Aku Menyesal Kahwin…!

Ini cerita aku. Aku baru sahaja berkahwin  dengan pilihan Mak aku. Aku memang tidak pernah kenal si dia. Tapi kerana Mak punya pasal kan, aku terpaksa follow sahajalah. Arghh, menyesalnya aku kahwin..!! Kalau dulu masa sebelum kahwin, ikut suka hati aku je nak tidur pukul berapa dan nak bangun pukul berapa pun. Sehinggakan kadang-kadang sampai tengah hari tidur, sampai …

{Pengakuan eksklusif seorang suami} Aku Menyesal Kahwin…! Read More »

Cerpen: Zarra

“Mia,jom makan. Aku dah lapar ni,” tanya Zarra kepadaku. “Hmmm,macam malas la. Kau pergi la dulu dengan Deena. Aku tunggu kat kelas je,”jawabku. “Okey, tapi kau jangan sampai tak makan langsung tau. Nanti masuk angin pulak. Aku pergi dulu.” Mia hanya melihat susuk tubuh Zarra meninggalkannya.Hatinya gembira mempunyai sahabat sebaik Zarra yang mengambil berat akan …

Cerpen: Zarra Read More »

7 Alasan Lelaki Menolak Ajakan Wanita Untuk Berkahwin

Impian seorang wanita dalam hidupnya adalah untuk berkahwin dengan lelaki yang dicintainya kerana Allah dan menjadi isteri dan ibu yang terbaik untuk suami dan anak-anaknya. Selepas tercapai impiannya, maka mereka merasakan sempurnalah hidup mereka. Tiada kata dan lafaz yang dapat digambarkan betapa gembiranya mereka untuk memasak demi keluarga tersayang, membasuh baju dan melayan suami dan …

7 Alasan Lelaki Menolak Ajakan Wanita Untuk Berkahwin Read More »

Scroll to Top