Month: January 2014

Cinta Saya Cuma Dipermainkan Olehnya

Hai kak.. Saya nak kongsi sesuatu dan nak tanya pendapat akak..sekarang ni saya tengah menjalinkan hubungan cinta dengan mr a..kami dah dekat setahun bercinta..umur saya 19 tahun dan dia pula 2tahun lagi muda dari saya..kadang2 saya tak percaya apa yang saya alami..dia lebih matang berbanding saya..tapi dalam perhubungan kami..kami jarang berhubung..kadang saya keliru dengan sikap …

Cinta Saya Cuma Dipermainkan Olehnya Read More »

{Pengakuan eksklusif seorang suami} Aku Menyesal Kahwin…!

Ini cerita aku. Aku baru sahaja berkahwin  dengan pilihan Mak aku. Aku memang tidak pernah kenal si dia. Tapi kerana Mak punya pasal kan, aku terpaksa follow sahajalah. Arghh, menyesalnya aku kahwin..!! Kalau dulu masa sebelum kahwin, ikut suka hati aku je nak tidur pukul berapa dan nak bangun pukul berapa pun. Sehinggakan kadang-kadang sampai tengah hari tidur, sampai …

{Pengakuan eksklusif seorang suami} Aku Menyesal Kahwin…! Read More »

Scroll to Top