(Mesti Baca!) Iktibar Kepada Mereka Yang Sedang Hangat Bercouple

Post image for (Mesti Baca!) Iktibar Kepada Mereka Yang Sedang Hangat Bercouple

Jadikan situasi ini sebagai iktibar kepada mereka yang sedang hangat bercouple. Ketahuilah bahawa bercouple adalah jalan menghampiri zina dan ianya mampu untuk berzina. Oleh itu halalkan (Nikah) segera perhubungan anda itu.

Wanita 1 : Betul U sayang I ??

Lelaki : Ye sayang, I tak tipu.

Wanita 1 : U nie, jangan laa pegang2 I..

Lelaki: I pegang sikit je sayang..

Wanita 1 : Tak nak laa.. Kalau terlanjur macam mana?

Lelaki : Kita kahwin laa.. I jumpa keluarga u..

Wanita 1 : Betul? U nak kahwin dengan I?

Lelaki : Betul sayang.. Sumpah.. U diam je. Jangan cakap apa-apa. I pegang sikit je. Boleh ye sayang??

**********************

Setahun selepas itu…

Wanita 1 : Sampai hati..U tipu I.. Dulu u kata nak nak kahwin dengan I. Tapi bila U dah dapat. U nak kahwin dengan perempuan lain..

Lelaki : I lelaki, U ingat I nak kahwin dengan perempuan yang senang-senang I boleh dapat? I nak perempuan yang suci.. Bukan macam u, yang senang-senang bagi tubuh pada lelaki yang bukan bergelar suami. U ingat I bodoh nak kahwin dengan U?

Wanita 1 : Sampai hati u cakap macam tu, dulu.. Masa u nak, macam-macam janji manis u bagi. Tapi sekarang u salahkan I?

Lelaki : I lelaki.. I cuma nak uji u je.. Tapi dah u bagi,I ambil laa. .

Wanita 1 : U memang lelaki tak guna.. I menyesal kenal dengan U..

Lelaki : U menyesal? Tapi I puas.. Jangan lupa datang kenduri I nanti.

Wanita 1 : U akan dapat balasannya nanti . .

**********************

Lelaki tersebut kemudiannya mendapat jodoh wanita yang diimpikannya. MALAM PERTAMA LELAKI DAN WANITA YANG BARU DINIKAHINYA.

Lelaki : Sayang… I love u so much..

Wanita 2 : Me too sayang..

Lelaki : I bertuah kahwin dengan u.

Wanita 2 : I pun, sayang.. I ada something nak beritahu kat u..

Lelaki : Apa dia sayang?

Wanita 2 : Sebenarnya.. U bukan lelaki pertama yang tidur dengan I.. I pernah tidur dengan semua teman lelaki I.. Untuk suka-suka je.. Cari kepuasan sebelum kahwin.. Tapi bila nak kahwin,I cari lelaki baik macam U untuk jadi suami I.. U tak kisahkan?

Lelaki: WHAT?????????????????? (terkejut)

Allah S.W.T berfirman: “Perempuan yang jahat untuk lelaki yang jahat dan lelaki yang jahat untuk perempuan yang jahat, perempuan yang baik untuk lelaki yang baik dan lelaki yang baik untuk perempuan yang baik.”(An-Nur’:26).

Kredit kepada syahirul.com

Gambar:  cchiao

Google Eat this!

  • novel hangat
  • cerita hangat
  • malam pertama dengan teman lelaki

Leave a Comment

{ 9 comments… read them below or add one }

Hamcyarh sainiey 5 February 2012 at 2:23 pm

Hahahaha..ya lha.. agik rasa..sak nya rasa apa yng kta rasa…!!adowh2 senang2 jak nya..

Reply

Imanamina nur imaniena 30 April 2012 at 8:13 pm

ermm syukur alhmdulillah..nseb baik sy mmpu kwal diri sya..

Reply

Elie 6 May 2012 at 2:04 pm

alhamdulliah 🙂
tp seelok2nya dipercepatkan urusan perkahwinan 🙂

Reply

yuraidah apeng 10 July 2012 at 12:46 pm

sye kat snie nk bg pndpt..btul ka llaki 2 da yg stia sgt gn kta…tp sye x phm knp llaki cma mw prmenkn perasaan wnita jak….

Reply

ルーバーシューズボックスシリーズ (幅60) 2個組み (tc-089) 棚 シェルフ 収 11 September 2015 at 11:52 am

は私にフィードバックのすべてを読む時間がかかりましたが、私は実際に記事を追加しました。それは私にとって非常に有用であることが証明されたと私はここのすべてのコメンターに確信しています!その常に良いあなたは、単に通知し、それに加えて従事することができないときに!イム正のあなたがこの記事をペニング喜びを持っていました。とにかく、私の言語で、このような多くの十分な供給がアレント。

Reply

【送料無料】?4袋セット?さらさらメッシュシーツ ワイド 50枚 P-MPNS-50W ア 18 September 2015 at 5:42 pm

スウィートインターネットウェブサイト、スタイル、純粋清潔で温和利用します。私はしたものだけ

Reply

【激安市場】コーチ COACH★レビューを書くと送料無料!財布(コインケース) 1 October 2015 at 11:57 pm

それがある知識豊富な男性この中の女性 発見発見 に不可能トピックを、それにもかかわらず、議論している|そうであっても}あなたのような音、あなたがしているもの{知っていますか! インターネットサイトと選択したアラート私についての最新の応答|過去インターネットウェブにコメントを残し内の内部の私は

Reply

未仕立て正絹中振袖 ピンク紫?グレー染め分けに粋な牡丹模様〔HZ14388〕【smtb-k 2 October 2015 at 7:22 pm

私は彼が重要な重要な重要なを特定されるように友人から電話を得ることが光栄です。ポスト|あなたのウェブログをブラウジングは経験本当の見事な例外的に優れた することができます。専門家| 熟練ドメイン。

Reply

hawa 13 September 2016 at 4:42 pm

tu la suka sangat nak permainkan hati dan perasaan perempuan.Jgn lupa kwn2! selagi mana wanita yang pernah disentuh oleh lelaki masih berada dimuka bumi Allah selagi itu lelaki tersebut menanggung dosa wanita tersebut kerana perbuatan itu hanya suami saja yang boleh melalukannya.Bayangkan kalau dah banyak wanita yang telah disentuh maruahnya oleh seorang lelaki!! tak ke bnyak yg perlu dia tanggung.
Kita sebagai perempuan ni pun kene la jaga diri and persiapkan diri dengan ilmu agama sebagai perisai kepada kemaksiatan.Jangan asyik nak salahkan kaum adam je..Okey la take care semua hawa sayang kaum2 hawa 🙂

Reply

Previous post:

Next post:


Blog Cinta No. 1 Malaysia.

Kisah Cinta . Tips Cinta . Motivasi Cinta . Luahan Cinta